L'alcaldesa de Xixón afirma que va realizar una revisión del 'Arcu Atlánticu'

Actualizado 21/07/2019 20:02:46 CET
EUROPA PRESS

UVIÉU/XIXÓN (EUROPA PRESS)

L'alcaldesa de Xixón, Ana González, anunció qu'ente les actividaes del branu xixonés que se van a revisar dende'l Gobiernu local ta'l festival 'Arcu Atlánticu'. Según González, esti certame "nació mal" al plantealo l'Executivu anterior de Foru como "una contraposición a la Semana Negra".

En declaraciones a los medios, González esplicó que'l so equipu va realizar una renovación y propuesta nueva de les "llinies maestres" del branu xixonés, pero que va haber qu'esperar a que se conforme l'equipu de Festexos y Cultura.

Nesi sentíu, esplicó que la parte mayor de les actividaes van siguir "porque tien el refrendo del públicu", anque sí que se va a "avaluar p'ameyorar". Sicasí, esplicó que'l festival 'Arcu Atlánticu' --un festival de música y cultura asturiana y del restu de los países celtes-- "nun consiguió esi refrendo de públicu".

Amás, afirmó que desque nació "foi a menos, con menos personalidá, identidá y públicu" y que de mano "nació mal" al plantealo, según esplicó, l'equipu anterior de Foru Asturies "como una contraposición a la Semana Negra".

Contador