Patrimoniu da lluz verde a la propuesta pa la conexón piatonal nueva ente Samiguel de Lliño y Santa María de Naranco

Archivo - Santa María del Naranco
EUROPA PRESS - Archivo
Publicado: viernes, 26 mayo 2023 16:54

UVIÉU, 26 May. (EUROPA PRESS) -

La comisión permanente de Patrimoniu dio lluz verde esti xueves a la conexón piatonal nueva ente los monumentos prerrománicos de Samiguel de Lliño y Santa María de Naranco, n'Uviéu. L'alternativa escoyida, que va evitar que los peatones tengan que salir a la carretera pa llegar d'un edificiu a otru, sigue la sienda natural trazada a lo llargo de los años polos mesmos visitantes y va incluyir una pasarela sobre'l regatu perbaxo de la ponte actual.

La opción escoyida, redactada pol estudiu del arquiteutu Román Villasana, valoróse pol so impactu visual baxu, al ser la más pegada al abrigu del ríu, según informó'l Principáu en nota de prensa.

Esta alternativa "cumple los oxetivos fundamentales del proyectu", que yeren facilitar la comunicación ente dambes xoyes prerromániques y ameyorar la seguridá de los visitantes.

La propuesta escoyida va concretar nun proyectu básicu y d'execución, que va detallar el tipu de materiales que se van utilizar y va tener qu'aprobase definitivamente pol Conseyu de Patrimoniu d'Asturies. Les obres van suponer una inversión de 400.000 euros del Gobiernu del Asturies.

Contador
Asturianu ofrecido por