Publicado 22/09/2022 14:49

El Principáu nun comparte la vía tomada por Duro Felguera y espera ser "facilitador" de la solución

El director general de Industria, Juan Carlos Aguilera, y el consejero de Industria, Empleo y Promoción Económica, Enrique Fernández (ambos de pie en la cabecera de la mesa), junto a los secretarios de las federaciones de Industria de UGT y CCOO.
PRENSA PRINCIPADO.

UVIÉU, 22 Sep. (EUROPA PRESS) -

El director xeneral d'Industria, Juan Carlos Aguilera, repitió que l'anunciu de Duro Felguera de presentar un Espediente d'Estinción d'Empléu (ERE) pa cuatro de les sos sociedaes nun ye "la vía na que tendríen que desenvolvese los acontecimientos" y indicó que l'Executivu va tratar de ser un axente "facilitador" de la solución o del mecanismu que s'articule ente trabayadores y empresa.

El director xeneral participó xunto al conseyeru d'Industria, Empléu y Promoción Económica, Enrique Fernández, na xunta con representantes de les federaciones d'Industria d'UXT y CCOO y delegaos sindicales en Duro Felguera.

Depués de la mesma mostró la so esmolición pola situación y señaló que l'Alministración tien qu'analizar les condiciones en que se va a concretar esi anunciu y como se va facer. "A partir d'ehí vamos ver como se produz la negociación", afirmó, pa señalar que nesi momentu'l Principáu va caltener un diálogu y va tratar de ser "un axente facilitador de la solución o del mecanismu que s'articule ente les partes".

Con too, repitió que l'ERE "ye una solución que nun ta na vía na que tendríen que desenvolvese los acontecimientos dientro de la empresa". "Respetamos les decisiones corporatives, pero les víes tendríen que ser otres y tendríen que dir na dirección de xenerar actividá, captar veceros o tener un sociu industrial de referencia", esplicó.

Contador
Asturianu ofrecido por