Actualizado 04/06/2014 16:46

El príncipe promete sirvir a una España "unida y diversa"

 Príncipe Felipe Y La Princesa Letizia En Premios Príncipe De Viana
VINCENT WEST / REUTERS

LEYRE (NAVARRA), 4 de Xunu (EUROPA PRESS)

El Príncipe Felipe llamó a instituciones, axentes sociales y económicos, entidaes y ciudadanos a anteponer el bien común a los sos intereses particulares pa superar la crisis que traviesa'l país y pa "ampliar el campu d'esperanza que s'abre ante nós" y fizo una apelación a conocer y deprender del pasáu porque "favorez que les sociedaes avancen con pasu firme escontra'l futuru".

Felipe de Borbón pronunció estes palabres nel Monesteriu de Leyre (Navarra), onde presidió la entrega del premio Príncipe de Viana de la Cultura, la so primer declaración pública en conociéndose'l llunes la intención del so padre, el rei, d'abdicar de la Corona.

El príncipe d'Asturies almitió que'l día de güei tien "una significación especial" tres la decisión tomada por Juan Carlos I. "De manera que les circunstancies lleven a que les mios primeres palabres dempués del anunciu de la so maxestá tengan llugar nesta querida tierra Navarra, ún de los recintos orixinarios de la nuesa patria española", añadió.

NACION UNIDA Y DIVERSA

Tres ello, y "respetando'l procedimientu parlamentariu entamáu", Felipe de Borbón espresó la so "confianza y convencimientu" de dedicar toles sos fuerces "con esperanza y con ilusión a l'apasionante xera de siguir sirviendo a los españoles, a la nuesa querida España: una nación, una comunidá social y política uunida y diversa que funde los sos raigaños nuna hestoria milenaria".

Per otra parte, el príncipe d'Asturies señaló que "en periodos de dificultaes como los que travesamos, la esperiencia de tiempos pasaos reflexada na hestoria enséñamos que namás uniendo les nueses metes, anteponiendo'l bien común a los intereses particulares, ya impulsando la iniciativa, la investigación y la creatividá de cada persona, vamos llograr avanzar hacia escenarios meyores".

Asturianu ofrecido por