Sánchez apura a la oposición a "abandonar el bloquéu" y permitir un Gobiernu progresista pol bien del país

Publicado 11/09/2019 10:52:51CET
Eduardo Parra - Europa Press

MADRID, 11 Sep. (EUROPA PRESS) -

El presidente del Gobiernu en funciones, Pedro Sánchez, apuró a "los principales actores de la oposición" a que "abandonen el bloquéu" y permitan que se forme un "Executivu progresista" que pueda acometer les "tresformaciones grandes" que precisa España y que tienen de basase n'amplios consensos.

Trátase de la primer referencia que Sánchez fai a les dificultaes pa ser investíu, a los 40 minutos de qu'empecipiara la so primer intervención nel Plenu del Congresu pa esplicar la participación española nos últimos alcuentros europeos sobre'l Brexit.

Sánchez pidió a los partíos principales de la oposición, esto ye a PP, Ciudadanos y Xuníes Podemos, a que cavilguen sobre les sos posiciones mirando a Europa, onde los comicios europeos de mayu dexaron una "aritmética complexa", que nun torga negociar el repartu de poder nes instituciones comunitaries.

Nel empiezu de la so primer intervención, Sánchez sí punxera en valir cómo nos comicios al Parllamentu Européu del 26 de mayu, España y el restu d'Europa esconxuráronse contra'l "peligru" que representen les fuercies populistes y eurófobas.

Pero alvirtió de que "l'amenaza de retrocesu" que representen estes fuercies sigue ehí, y namás van poder "imponer la so visión" condicionando'l llinguaxe d'otros actores políticos que "hai tiempu teníen una posición moderada y d'alcuentru y qu'agora se dexaron llevar los estremos".

Contador