Publicado 05/08/2022 13:10

Sánchez honra a les '13 Roses' el día del so fusilamientu: "Quixeron borrales pero les fixeron inmortales"

Fernanda Moral, miembro del Partido Comunista, canta la Internacional Comunista durante un homenaje a las 13 Rosas y los 43 Claveles, en el 83º aniversario de su fusilamiento, en el Cementerio de la Almudena, a 5 de agosto de 2022, en Madrid (España). El
Isabel Infantes - Europa Press

MADRID, 5 Ago. (EUROPA PRESS) -

El presidente del Gobiernu, Pedro Sánchez, rindió tributu esti xueves a les militantes antifranquistas conocíes como les '13 Roses' cuando se cumplen 83 años del so fusilamientu frente a la muria del madrilanu campusantu de l'Almudena: "Quixeron borrar los sos nomes de la hestoria, pero les fixeron inmortales", destacó.

Asina lo asegura nel tuit, recoyíu por Europa Press, nel que figuren los nomes de les trece muyeres socialistes y comunistes que fueron asesinaes el 5 agostu de 1939, cuatro meses dempués de que terminara la guerra civil.

"Adelina, Ana, Blanca, Carmen, Dionisia, Elena, Joaquina, Julia, Luisa, Martina, Pilar, Victoria, Virtúes. ·#13roses, ayeri, güei y siempres, vives na nuesa memoria", reza'l mensaxe, al que s'axunta'l vídeu en, na so alcordanza, espublizó'l Ministeriu de Presidencia, Relaciones coles Cortes y Memoria Democrática.

"Güei, 83 años dempués, siguimos recordando a estes 13 muyeres que dieron la so vida pola llibertá y la democracia. Que los sos nomes nunca se borren de la hestoria", puede lleese nel vídeu que rinde tributu a les moces que teníen ente 18 y 29 años.

Contador
Asturianu ofrecido por