Actualizado 22/02/2008 18:27:10 +00:00 CET

Sucesos.-Muerren un trabayador en Ponga al cayer la pala que manexaba y un vecín de Taramundi corniáu por un güe

UVIÉU, 22 de Febreru (EUROPA PRESS)

Un trabayador morrió güei al cayer la pala que conducía dende una altura de 20 metros cuadno trabayaba nes obres d'acondicionamientu que la empresa Construcciones y Protectos S.A. (OCA) ta realizándose na carretera PO-2, Beleñu-San Inaciu, nel tramu Viegu-San Inaciu, nel conceyu de Ponga, según ifnormó a EuropaPress l'alcalde de la población, Manuel Anotnio Yano Mones, y los servidcios d'emerxencies del 112 Asturies.

El sucesu ocurrió a les 12.40 hores, cuando por causes que tovía se desconocen, la ppala que conducía nesi momentu un trabayador volcó y se precipitó por espaciu de 20 metros hasta'l ríu.

El centru d'Emerxencies movilizó a lso Bomberos de Cangues d'Onís y al grupu de rescate de Bomberos del Principáu d'Asturies, quienes atoparon el cuerpu ensin vida del trabayador.

CORNIADA.

Per otra parte, un vecín del conceyu de Taramundi morrió esti mediudía dempués de qu'un güe de la so propiedá diéra-y una corniada, según informaron fontes del 112-Asturies al traviés d'una nota prensa.

El paisanu, d'unos 50 años, llamábase Ángel Rodríguez Montaña, y tenía una minusvalía física, trabayando eventualmente en planes d'emplegu del Conceyu, según les citaes fontes.

Nel momentu del acccidente taba nel prau, dao que la so muyer tien una ganadería con unes 20 pieces. Según señalaron los vecinos había una vaca en celu y el güe abalanzóse sobre'l muertu, dándo-y una fatal corniada.

Ún de los vecinos tentó d'ayudalu y trató de pegar al animal con una ferramienta pa que lu dexara en paz, pero resultó inútil, debío a la fuercia de la corniada inicial.

Los vecinos de la zona alertaron a les 12.40 al Centru d'Emerxencies 112, dende onde se procedió a movilizar al helicópteru pa treslladase hasta la zona.

Sin embargu, finalmente l'helicópteru nun llegó a salir porque, minutos más tarde, recibióse l'avistu de que morriera.