El Supremu va decidir el llunes si suspende cautelarmente l'estierru de Franco como pide la so familia

Publicado 14/12/2018 15:02:36CET

MADRID, 14 Dic. (EUROPA PRESS) -

La Sala de lo Contencioso Alministrativu del Tribunal Supremu va estudiar esti llunes 17 d'avientu si suspende cautelarmente l'estierru del dictador Francisco Franco del Valle de los Caídos, tal como solicitó la familia nun recursu contra la orde del Conseyu de Ministros que principiaba'l proyectu pa sacar los restos de la Basílica del Valle, onde tán dende hai cuarenta años.

Según informaron a Europa Press fontes xurídiques, la Sala Tercera va analizar la concurrencia d'esta midida cautelar que la familia reclamó pa evitar un "dañu irreparable" mentes el Tribunal Supremu analizaba'l fondu del asuntu, que ye'l so recursu contenciosu alministrativu contra la orde del Gobiernu.

Pa los nietos del dictador, promotores del recursu, vienen produciéndose "irregularidaes" en tol procedimientu, pues la orde d'estierru consecuencia del decretu que modifica la Llei de Memoria Histórica, "teniendo de tener calter colectivu en comparanza con toos aquellos soterraos nel Valle de los Caídos que nun finaren pola Guerra Civil".

Sostienen que se ta aplicando asina una política de "casu únicu", qu'amás afecta al so "derechu a la intimidá personal y familiar", porque manifestaron "de forma unánime la so oposición al estierru de los restos del so güelu" y entá asina, siguióse alantre.

Va ser la Sección Cuarta de la Sala de lo Contencioso-Alministrativu del Supremu, formada por seis maxistraos y presidida pol conservador Jorge Rodríguez-Zapata, que decida sobre'l fondu de la cuestión, mentes se decide esti llunes nuna pieza separada si mentanto, paralicen cautelarmente la estracción de los restos.