Publicado 11/11/2020 20:09CET

La vacuna rusa contra'l coronavirus muestra una eficacia del 92 por cientu na tercer fase d'ensayos

Un hombre se vacuna en la Casa de Hermandad de la Macarena, durante la administración de vacunas contra la gripe a personas mayores de 65 años. En Sevilla (Andalucía, España), a 27 de octubre de 2020.
María José López - Europa Press

MADRID, 11 Nov. (EUROPA PRESS) -

La vacuna rusa contra'l coronavirus Sputnik V demostró una eficacia del 92 por cientu, según los datos preliminares de la tercer fase d'ensayos clínicos realizaos pol Centru Nacional d'Investigación n'Epidemioloxía y Microbioloxía Nikolai Gamaleya, l'organismu que desarrolló'l fármacu y que depende del Ministeriu de Sanidá de Rusia.

Nun comunicáu, el Centru Gamaleya destacó que la vacuna contra'l coronavirus Sputnik V --rexistrada oficialmente'l 11 d'agostu-- demostró "una eficacia alta" nos ensayos. "La confirmación básase nos primeros datos preliminares de la tercer fase d'ensayos clínicos de doble ciegu, aleatorios y con control de placebu con 40.000 voluntarios", aseguró.

El Centru Gamaleya esplicó que los ensayos evaluaron la eficacia de Sputnik ente "más de 16.000 voluntarios" que recibieron la vacuna o'l placebu 21 díes depués de la primer inyección. "Como resultáu del análisis estadísticu de casos confirmaos de coronavirus, la diferencia de casos ente los individuos vacunaos y los que recibieron el placebu indica que la vacuna Sputnik V tuvo un porcentaxe d'eficacia del 92 por cientu depués de la segunda dosis", señaló.

En setiembre alministróse la vacuna rusa a un grupu de voluntarios de les denominaes "zones coloraes" d'hospitales rusos. La observación d'estos 10.000 voluntarios adicionales que recibieron la vacuna, ente médicos y persones de grupos d'altu riesgu, "confirmó que la eficacia de la vacuna ta perriba del 90 por cientu", según l'organismu dependiente del Ministeriu de Sanidá rusu.

El Centru Gamaleya esplicó que los datos van ser publicaos polos sos investigadores nuna publicación médica especializada depués d'una evaluación independiente realizada por espertos epidemiólogos. "En completando la tercer fase d'ensayos clínicos de la vacuna Sputnik V, el Centru Gamaleya va dar accesu al informe completu de los ensayos clínicos", informó.

Hasta'l 11 de payares, nel marcu de los ensayos clínicos en 29 centros médicos de Rusia, más de 20.000 voluntarios vacunáronse cola primer dosis y más de 16.000 voluntarios recibieron la primera y la segunda dosis d'esti tratamientu.

Asturianu ofrecido por

Lo más leído

  1. 1

    La reacción de Francisco Rivera a los insultos de "chulo" y "prepotente" por parte de Isabel Pantoja

  2. 2

    Disney+ retira Peter Pan, Dumbo o El libro de la selva de su catálogo infantil por racistas

  3. 3

    Darias será la nueva ministra de Sanidad, en sustitución de Illa, e Iceta entra en el Gobierno en Política Territorial

  4. 4

    ¿La COVID-19 se transmite a través de los alimentos?

  5. 5

    El Congreso tramita, con el rechazo de Vox y PP, la petición para investigar si hay ultras en el Ejército