Publicado 13/11/2020 15:41CET

Vox pide la nulidá del últimu plenu por "vulneración de derechos fundamentales del Presidente de la Xunta"

Los diputados de Vox Asturias, Sara Álvarez e Ignacio Blanco.
VOX

UVIÉU, 13 Nov. (EUROPA PRESS) -

El Grupu Parllamentariu Vox Asturies entamó acciones llegales contra l'actuación del presidente de la Cámara asturiana, Marcelino Marcos Líndez, depués de la espulsión del portavoz de la formación, Ignacio Blanco, na sesión plenaria del miércoles, 11 de payares.

Los diputaos del Grupu Parllamentariu presentaron esti vienres na Xunta Xeneral del Principáu'l pidimientu de declarar nulu'l plenu al considerar que se dio una "vulneración de los derechos fundamentales recoyíos nel artículu 23.2 de la CE que reconoz el derechu a participación política d'un cargu públicu, pola incorrectu aplicación de los artículos 95, 132.a y 133.3 del Reglamentu de la Xunta Xeneral del Principáu d'Asturies".

El presidente de la Xunta espulsó a Blanco depués de llamalu al orde en delles ocasiones depués de que Blanco tomara la palabra pa pidir a la diputada de Podemos, Nuria Rodríguez, que retirara les sos afirmaciones llamando "fascista y ultraliberal" a la so formación.

A xuiciu de Vox, el presidente de la cámara infringió el derechu fundamental del so portavoz "al torgar el derechu a voz y votu na sesión plenaria, lo que supón torgar de manera arbitraria l'exerciciu de facultaes que formen parte de la función representativa".

"El pidimientu de nulidá del plenu nun ye un ataque a la institución, ye la oportunidá que-y damos al Presidente de la Cámara de reconocer un erru, de tar al altor de la institución que representa y devolver al cargu qu'ostenta la imaxe d'imparcialidá que perdió", señaló esti vienres el portavoz de Vox.

Blanco y la so compañera de bancada, Sara Álvarez, presentaron un documentu, que consta de nueve páxines, que señala los incumplimientos del Presidente de la Xunta Xeneral del Principáu que, "ente otros, infringió el Reglamentu propiu de la Cámara nel so artículu 95 al nun atender al pidimientu d'amparu".

Coles mesmes, los diputaos de Vox Asturies, destacaron públicamente'l l'apoyu del PP, Ciudadanos y Foru. Blanco, anunció que los servicios xurídicos de Vox trabayen n'abrir víes nueves pa "condenar" l'actuación de Marcos Líndez.

Asturianu ofrecido por

Lo más leído

  1. 1

    La reacción de Francisco Rivera a los insultos de "chulo" y "prepotente" por parte de Isabel Pantoja

  2. 2

    Disney+ retira Peter Pan, Dumbo o El libro de la selva de su catálogo infantil por racistas

  3. 3

    Darias será la nueva ministra de Sanidad, en sustitución de Illa, e Iceta entra en el Gobierno en Política Territorial

  4. 4

    ¿La COVID-19 se transmite a través de los alimentos?

  5. 5

    El Congreso tramita, con el rechazo de Vox y PP, la petición para investigar si hay ultras en el Ejército