Publicado 24/11/2020 16:32CET

Vox remite a los grupos una propuesta de declaración institucional con motivu del Día contra la Violencia hacia la Muyer

El parllamentu esixe unanimidá pa lleer un testu con motivu del 25-P, dalgo que yá nun asocedió hai un añu por falta de consensu

UVIÉU, 24 Nov. (EUROPA PRESS) -

El grupu parllamentariu de Vox na Xunta Xeneral mandó a la Cámara una propuesta de declaración institucional con motivu del Día contra la Violencia hacia la Muyer, que se celebra esti 25 de payares, pa la so llectura na sesión plenaria d'esti miércoles.

Según esplicó Vox al traviés d'una nota de prensa, el documentu que presentaron condena "tolos ataques violentos exercíos contra cualquier persona con independencia del so sexu, edá o ideoloxía".

Amás, dicen que refuga la "colectivización y victimización" de les muyeres, amás de la "criminalización del home pol fechu de selo, y reivindica la cultura occidental basada na igualdá frente a les maneres de vida que traten a la muyer como un ser inferior al home".

Dende Vox piden l'apoyu del restu de grupos con representación parllamentaria pa que pueda lleese la so propuesta. Una declaración institucional, según el reglamentu de la Xunta Xeneral, namás pue salir alantre col consensu de los distintos grupos políticos.

MANIFIESTU

L'añu pasáu, sicasí, nun se produció esi consensu y yá nun existió la unanimidá. Coles mesmes, lo que fixeron dende los grupos foi lleer un manifiestu en nome de PSOE, PP, Ciudadanos, Podemos, IX y Foru Asturies.

Delles fontes parllamentaries consultaes por Europa Press confirmen qu'anguaño va asoceder lo mesmo. Dende IX nun dulden en falar de "manifiestu democráticu", n'alusión a l'ausencia de Vox. Dende Foru tamién confirmaron que se va lleer un manifiestu.

Otres formaciones consultaes señalen, sicasí, qu'entá nun conocen lo que va asoceder finalmente sobre la posibilidá d'una declaración institucional, dalgo que tampoco nun esclarien dende la Xunta Xeneral.

Asturianu ofrecido por

Lo más leído

  1. 1

    Dieciocho años sin noticias de la Pioneer 10, en rumbo a Aldebarán

  2. 2

    La Comunitat Valenciana limita las reuniones a dos personas y cierra grandes ciudades los fines de semana

  3. 3

    Una marcha negacionista de la Covid-19 en Madrid pide recuperar derechos y libertades: "Fuera dictadura"

  4. 4

    María Teresa Campos lo vuelve a hacer, muestra su prepotencia con Emma García

  5. 5

    Detenido un hombre de 42 años tras atropellar a tres personas y darse a la fuga en Villamediana de Iregua (La Rioja)