Actualitzat 17/01/2013 15:50

La 080 Barcelona Fashion augmenta el pressupost un 4,5% i supera 1.100.000 euros

Miquel Rodríguez, Gerente Del Consorcio De Comercio, Artesanía Y Moda
EUROPA PRESS

Per primera vegada tindrà una 'Open Àrea' amb més de 40 firmes de moda


BARCELONA, 17 gen. (EUROPA PRESS) -

La 080 Barcelona Fashion que es farà del 28 al 31 de gener a l'edifici Disseny Hub (DHUB) comptarà aquesta edició amb un pressupost d'1.100.000 euros, un 4,5% més que l'any passat, segons ha informat aquest dijous en roda de premsa el gerent del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat, Miquel Rodríguez.

El pressupost ha patit una forta caiguda d'ingressos públics i publicitaris, que s'han vist compensats per l'augment en més d'un 50% de les aportacions dineràries dels seus tres patrocinadors --Heineken, Elit Model i La Roca Village-- i del seu centenar d'esponsors i col·laboradors entre els quals destaquen Lexus, Movistar, Codorníu i Solan de Cabres.

Rodríguez ha mostrat el seu desig de convertir aquest esdeveniment en un "punt de trobada per al sector de la moda" que pretén ajudar els dissenyadors catalans en la seva projecció internacional, així com potenciar Barcelona i Catalunya com a referent de formació.

La XI 080 Barcelona Fashion, que disposarà de 6.000 metres quadrats, tindrà quinze dissenyadors, tretze empreses, entre les quals destaquen, un any més, Mango, Desigual, TCN, Javier Simorra i Naulover, a més de Custo Barcelona per primera vegada.

Una altra novetat és que la 080 tindrà una 'Open Area' oberta al públic en general que s'acrediti prèviament en la seva pàgina web 080barcelonafashion.cat, en què els visitants podran adquirir peces de marques conegudes com a Bóboli o Punto Blanco, així com de noves marques i dissenyadors.

UN CONGRÉS SOBRE EL SECTOR

També és pionera la celebració dijous 31 de 'Barcelona Fashion Summit', un congrés anual en què es realitzaran ponències i debats sobre temes clau del sector, i té l'objectiu d'incorporar continguts dirigits al públic empresarial durant el certamen.

Amb el títol 'Fashion 2020: Horitzons de la gran distribució de moda', tindrà la participació d'alts executius d'empreses com Inditex, Cortefiel, Desigual, Adolfo Domínguez, Forever 21 i Tous.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés