Actualitzat 22/07/2008 21:28

El 70% dels portals de viatges a Espanya conté ofertes enganyoses, segons un estudi

BARCELONA, 22 de juliol (EUROPA PRESS)

El 69,73% dels portals de viatges a Espanya capta l'atenció dels clients amb ofertes enganyoses, de manera que l'usuari descobreix a mesura que avança que els detalls del preu i els serveis no es corresponen amb el resultat final, segons un estudi de la consultora King-eClient.

Entre les maniobres que els portals porten a terme en aquestes ofertes es troba el fet que no estiguin incloses despeses de tramitació, reserva o taxes, que existeixin restriccions en els dies que l'usuari pot gaudir de l'oferta o que hi hagi restriccions relacionades amb l'hotel de destí que anunciava l'oferta original.

L'estudi de la consultora també determina que el temps mitjà utilitzat pels clients per adquirir un viatge per internet és de 13 minuts, i assegura que, transcorreguts 20 minuts, l'usuari "esgota" la seva paciència.

Per tipologies de portals, els més eficaços són els de les companyies aèries o agències de viatges, mentre que els grans cercadors acostumen a utilitzar més temps. Cada usuari visita una mitjana de 6,5 pàgines abans d'adquirir un bitllet i fer una reserva hotelera.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés