BARCELONA, 15 de febrer (EUROPA PRESS)
El 83% dels catalans compra "habitualment" a través d'internet, superant la mitjana espanyola, que se situa en un 67%, segons una enquesta del portal immobiliari www.Facilisimo.com. Així i tot, les reticències a la compra en línia segueixen sent la preferència de l'usuari de veure físicament el producte.
L'enquesta revela que un 83% dels internautes catalans naveguen diàriament a través d'internet. El 86% es connecta des del seu domicili, i un 64% ho fa també des de la feina, per sobre del 57% que reflecteix la mitja espanyola.
En concret, el 82% dels enquestats ha assegurat haver comprat productes relacionats amb la cuina a través de la xarxa, sent la gran majoria productes alimentaris (37%) i de parament de casa (38%).
El mateix percentatge d'internautes ha afirmat estar interessat en la salut i fer compres sobre aquesta qüestió. Les coses més adquirides han estat els productes de bellesa, amb el 43,5% de les compres, però d'altra banda, la majoria dels usuaris ha negat haver realitzat consultes dietètiques (92,5%) i consultes terapèutiques (94%) a través de la Xarxa.
Els catalans també s'han mostrat interessats pels articles decoratius. Un 39% ha reconegut haver comprat productes d'aquest tipus a través de la xarxa, tot i que degut al caràcter estètic d'aquestes adquisicions, afirmen la seva preferència de veure el producte físicament. Alhora, la jardineria i les mascotes completen els camps d'interès relacionats amb la llar.