Publicado 20/02/2018 17:12

Barcelona llança una campanya per consolidar la seva imatge durant el Mobile World Congress

Façana de la basílica de la Sagrada Família
EUROPA PRESS

BARCELONA, 20 febr. (EUROPA PRESS) -

Barcelona ha iniciat aquest dimarts la campanya 'Share Like Follow Barcelona' amb la intenció de consolidar la imatge de la ciutat durant tres mesos i coincidint amb el Mobile World Congress (MWC), esdeveniment que converteix la ciutat en pol d'atracció i interès internacional.

Segons un comunicat de l'Ajuntament d'aquest dimarts, el pla de mitjans de la campanya té pressupostats 300.000 euros, està dissenyada per ser essencialment digital, es promocionarà en més de 170 mitjans online del món, i és fruit del treball compartit amb persones i institucions de Barcelona.

L'objectiu de la campanya --que no té logo-- és que "la ciutadania pugui fer-se-la seva a través de les xarxes socials i que mostri una ciutat diversa i cohesionada" segons ha informat el consistori, no obstant això per al seu llançament sí que hi ha entitats rellevants que fan d'instigadors com el Sónar, FC Barcelona, Fira de Barcelona, MNAC, Seat i Telefónica, entre uns altres.

La iniciativa, emmarcada en el projecte Marca Barcelona, tindrà com eixos centrals els conceptes Share (compartir), Like (agradar) i Follow (seguir) i es desenvoluparà en català, castellà i anglès a través de vídeos que explicaran 35 històries de persones de Barcelona en situacions quotidianes.

Segons informa l'Ajuntament, en total es produiran més de 130 audiovisuals mitjançant les xarxes socials --Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn-- amb l'etiqueta #ShareLikeFollowBCN que es compartiran en mitjans de comunicació nacionals i internacionals, i la campanya també estarà present en forma física en elements urbans.

La campanya també incorpora una pàgina web, 'always.barcelona', que funciona per posicionar internacionalment la ciutat i per a futures accions similars de reputació, a més de ser "un espai per a la ciutadania que vulgui visitar la ciutat i per trobar informació sobre negocis, estudis o investigació".

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés