BARCELONA, 17 febr. (EUROPA PRESS) -
L'Ajuntament de Barcelona ha tancat la campanya Bonus Cultura amb més de 8 milions d'euros de negoci generat per al sector de la cultura i amb 296.075 bons validats als 188 establiments adherits, ha informat aquest dijous en un comunicat.
La iniciativa, que es va impulsar el juliol del 2020 i es va reeditar el desembre del 2021, va néixer amb la voluntat d'incentivar el consum cultural i la reactivació empresarial vinculada a les indústries creatives i culturals, i ha comptat amb una inversió total de 2.087.195 euros.
El primer tinent d'alcalde, Jaume Collboni, ha subratllat que la mesura ha estat "un xit indiscutible i una mostra clara del ferm suport que l'Ajuntament" ha donat per incentivar la recuperació del consum cultural.
Els sectors del teatre i les llibreries han estat els més beneficiats per la campanya, amb un 58,8% i un 23,8% respectivament, seguits de la música, amb un 16,3%.
La iniciativa va ser impulsada per l'Ajuntament i les entitats culturals ADETCA, ASACC, Cambra del Llibre de Catalunya, Gremi de Cinemes de Catalunya i Gremi de Llibreters de Catalunya.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona