Publicado 17/02/2022 17:44

Barcelona tanca la campanya Bonus Cultura amb més de 8 milions de negoci generat

Archivo - La campanya Bonus Cultura de l'Ajuntament de Barcelona
AYUNTAMIENTO DE BARCELONA - Archivo

BARCELONA, 17 febr. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Barcelona ha tancat la campanya Bonus Cultura amb més de 8 milions d'euros de negoci generat per al sector de la cultura i amb 296.075 bons validats als 188 establiments adherits, ha informat aquest dijous en un comunicat.

La iniciativa, que es va impulsar el juliol del 2020 i es va reeditar el desembre del 2021, va néixer amb la voluntat d'incentivar el consum cultural i la reactivació empresarial vinculada a les indústries creatives i culturals, i ha comptat amb una inversió total de 2.087.195 euros.

El primer tinent d'alcalde, Jaume Collboni, ha subratllat que la mesura ha estat "un xit indiscutible i una mostra clara del ferm suport que l'Ajuntament" ha donat per incentivar la recuperació del consum cultural.

Els sectors del teatre i les llibreries han estat els més beneficiats per la campanya, amb un 58,8% i un 23,8% respectivament, seguits de la música, amb un 16,3%.

La iniciativa va ser impulsada per l'Ajuntament i les entitats culturals ADETCA, ASACC, Cambra del Llibre de Catalunya, Gremi de Cinemes de Catalunya i Gremi de Llibreters de Catalunya.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés