Actualitzat 26/06/2008 18:17

El CAC considera que la campanya 'Visc a Barcelona!' es troba "als límits" de la normativa vigent

BARCELONA, 26 de juny (EUROPA PRESS)

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) considera que la campanya de publicitat institucional 'Visc a Barcelona!' que promou l'Ajuntament de Barcelona "es troba als límits del que preveu la normativa vigent".

Tot i això, mostra la seva preocupació perquè des que la llei de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha entrat en funcionament, el consell només pot actuar en cas que la publicitat institucional sigui il·legal, sancionant un cop ja s'han començat a difondre els anuncis. Fins aleshores, havia d'autoritzar les campanyes prèviament.

L'ens audiovisual ha analitzat la campanya 'Visc a Barcelona!' d'ofici, i avui ha penjat a la seva pàgina web una carta en resposta al president de CiU a l'Ajuntament de Barcelona, Xavier Trias, que va enviar una missiva al president del CAC, Josep Maria Carbonell, perquè valorés si els anuncis s'ajusten a la legalitat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés