Actualitzat 18/06/2008 18:48

La Caixa i el Grup ITnet inverteixen 225.000 euros en la companyia proveïdora de publicitat 2.0 Iris Experience

BARCELONA, 18 de juny (EUROPA PRESS)

La Caixa i el Grup ITnet han invertit 225.000 euros en la companyia de recent creació Iris Experience, proveïdora de publicitat 2.0 que proporciona intercanvi de continguts entre empreses i usuaris, segons han informat avui les tres entitats.

La inversió servirà per afermar el posicionament d'Iris Experience i li permetrà treure al mercat nous productes relacionats amb la publicitat 2.0 a través d'eines com la pàgina web, el correu electrònic i el mòbil.

Iris Experience es va fundar el 2005 i està especialitzada en oferir solucions de publicitat 2.0, com alertes d'escriptori i una plataforma per a la gestió de correu electrònic màrqueting. Té clients a Espanya, l'Amèrica Llatina, França i Austràlia, i va rebre el premi a la categoria de petita empresa emprenedora al BDigital Global Congress.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés