Actualitzat 23/09/2008 18:17

La Caixa és l'entitat amb menys ràtio de reclamacions, segons el Banc d'Espanya

BARCELONA, 23 de setembre (EUROPA PRESS)

La Caixa és l'entitat que menys reclamacions rep en relació amb la seva activitat financera, segons l'últim informe del Servei de Reclamacions del Banc d'Espanya, que recull que en el primer trimestre del 2008 es van rebre un total de 1.585 queixes, de les quals La Caixa en va rebre 20, un 42,9% menys que en el mateix període de l'any passat.

L'informe assenyala que, tot i ser la caixa d'estalvis de més volum d'activitat financera, presenta la millor ràtio dins del grup de grans entitats, tant bancs com caixes, ha destacat La Caixa en un comunicat.

La ràtio de reclamacions per cada mil milions d'euros de volum mitjà de negoci s'ha situat en el 0,1, mentre que les següents entitats amb millors ràtios el xifren en el 0,2. Segons el Banc d'Espanya, de les reclamacions rebudes, en onze casos s'ha donat la raó a La Caixa, mentre que en nou més l'informe ha estat favorable al reclamant.

El 2007, arran d'algunes de les reclamacions, La Caixa va introduir millores en casos com la gestió de serveis generals, caixers automàtics, Línia Oberta, serveis bancaris i CaiFor, entre d'altres.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés