BARCELONA, 25 de febrer (EUROPA PRESS)
La Caixa ha reforçat els seus serveis a través del mòbil amb l'objectiu que els clients puguin fer a través d'un telèfon mòbil de tercera generació (3G) les mateixes operacions que ofereix un caixer automàtic convencional, llevat de la retirada d'efectiu, ha informat avui l'entitat financera.
La caixa d'estalvis catalana permetrà l'accés a l'operativa més habitual de Línia Oberta, el seu servei de banca en línia, mitjançant una videotrucada amb un mòbil 3G. Els clients que truquin al servei veuran en les seves pantalles opcions numerades que hauran de respondre com si es tractés d'un caixer. Així, podran accedir al saldo i extracte de comptes, controlar el límit de crèdit i també el moviment de targetes, entre d'altres operacions.
La Caixa ha explicat en un comunicat que l'objectiu és "desenvolupar serveis més útils i accessibles a les diferents necessitats reals dels clients", per al que l'entitat ha potenciat la marca CaixaMòbil, que engloba tots els productes i serveis que la caixa d'estalvis ofereix a través del telèfon mòbil des de fa més de sis anys.
A més dels serveis financers, aquest servei a través del mòbil permet accedir a la venda d'entrades, que inclou més de 5.000 esdeveniments diferents de cinema, teatre, música i esports, entre d'altres.
Actualment, més de 800.000 clients utilitzen aquests serveis i en els últims 12 mesos s'han realitzat més de 25 milions d'operacions a través del mòbil.