Actualitzat 03/03/2008 18:13

Calzedonia invertirà 1,4 milions en una campanya publicitària en revistes de moda

BARCELONA, 3 de març (EUROPA PRESS)

Calzedonia invertirà 1,4 milions d'euros en una gran campanya publicitària que inclourà insercions a les principals revistes de moda, ha anunciat avui el Grup Calzedonia, que també té les marques de roba interior Intimissimi i Tezenis.

A més d'anuncis, la campanya inclou targetes descompte del 20% per a articles de bany, que es distribuiran amb la revista 'Elle'.

El Grup Calzedonia va complir el desembre els seus quinze anys a Espanya, on té actualment 328 establiments --231 de Calzedonia, 92 de la marca Intimissimi i cinc Tezenis--. Pel present exercici, Calzedonia Espanya preveu l'obertura de 55 a 60 establiments i un creixement del 18%.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés