BARCELONA, 29 de gener (EUROPA PRESS)
L'empresa tèxtil Calzedonia, amb seu a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelonès), va facturar 86,6 milions d'euros el 2007, fet que suposa un increment del 17,3% respecte l'exercici anterior, que va sumar unes vendes de 73,79 milions, ha informat la companyia.
Del total dels 86,6 milions d'euros de l'any passat, el 64,1% correspon a la marca Calzedonia, especialitzada en mitges, mitjons i roba de bany, mentre que la marca Intimissimi --dedicada a la moda íntima-- va suposar el 29,8% i el 4,8% restant va ser de Tezenis, centrada en la roba interior per a joves i públic urbà.
L'increment en la facturació del grup respon no només a l'avanç de les tres marques al mercat, sinó també a l'augment de punts de venda a tot Espanya. Així, el 2007 es van produir 42 obertures d'establiments, fet que va suposar un increment del 14,6% i va situar la xifra total de punts de venda en 328.
Pel 2008, Calzedonia preveu l'obertura de 55 a 60 establiments i un creixement del 18%. A escala internacional, Gruppo Calzedonia acumula una xarxa de 2.409 establiments en 18 països. D'aquests, 1.140 són Calzedonia, 1.108 pertanyen a la marca Intimissimi, 133 són punts de venda Tezenis i els 28 restants són establiments de botiga de fàbrica.