Actualitzat 04/10/2018 18:38

La Cambra de Terrassa impulsa una formació específica en l'entorn 4.0

TERRASA (BARCELONA), 4 Oct. (EUROPA PRESS) -

La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa ha engegat una formació específica en màrqueting digital i les tecnologies d'última generació basades en sistemes conversacionals i de gestió de dades, ha informat l'organització egarense aquest dijous en un comunicat.

L'oferta formativa, dirigida el col·lectiu empresarial, s'iniciarà en el quart trimestre de l'any i constarà de tres cursos i d'una sessió formativa que tindrà lloc el proper 9 d'octubre, sota el títol 'Bots, chatbots, intel·ligència artificial, big data. Et sona a xinès?' i que durà a terme l'experta en màrqueting digital i directora de l'Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement, Montserrat Peñarroya.

L'inici del curs, de 70 hores de durada, està marcat pel 13 de novembre, amb el títol de 'Business Intelligence & Social Selling', que va dirigit directors de màrqueting i professionals d'aquest àmbit, i acabarà el 26 de febrer del 2019.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés