TERRASA (BARCELONA), 4 Oct. (EUROPA PRESS) -
La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa ha engegat una formació específica en màrqueting digital i les tecnologies d'última generació basades en sistemes conversacionals i de gestió de dades, ha informat l'organització egarense aquest dijous en un comunicat.
L'oferta formativa, dirigida el col·lectiu empresarial, s'iniciarà en el quart trimestre de l'any i constarà de tres cursos i d'una sessió formativa que tindrà lloc el proper 9 d'octubre, sota el títol 'Bots, chatbots, intel·ligència artificial, big data. Et sona a xinès?' i que durà a terme l'experta en màrqueting digital i directora de l'Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement, Montserrat Peñarroya.
L'inici del curs, de 70 hores de durada, està marcat pel 13 de novembre, amb el títol de 'Business Intelligence & Social Selling', que va dirigit directors de màrqueting i professionals d'aquest àmbit, i acabarà el 26 de febrer del 2019.