Actualitzat 06/01/2008 17:14

La campanya 'Cap nen sense joguina' recapta 23.650 euros i reparteix joguines a 6.000 nens de Barcelona

BARCELONA, 6 de gener (EUROPA PRESS)

La 41a edició de la campanya 'Cap nen sense joguina', que organitza Ràdio Barcelona-Cadena SER durant la nit de Reis, ha recaptat aquest any 23.650 euros mitjançant la subhasta d'objectes cedits per personatges famosos i també ha fet arribar joguines noves, donades per milers de barcelonins, a més de 6.000 nens desafavorits de 27 entitats socials de la capital catalana.

La campanya solidària s'acabarà avui amb una cavalcada especial que arribarà als nens ingressats a l'Hospital Sant Pau, l'Hospital Nen Déu i el centre d'acollida Sant Josep de la Muntanya de Barcelona.

A la marató radiofònica, que es va emetre des de les 21.00 fins a les 5.15 hores d'aquesta matinada, s'han subhastat 46 objectes, i entre els més valorats per l'audiència es troben la ploma estilogràfica del premi Planeta Juan José Millás (1.600 euros), la pròtesi de faune de la pel·lícula El laberinto del fauno (1.600 euros), el portafolis cedit pel president del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero (1.200 euros), l'escultura cedida per l'artista Lorenzo Quinn (1.000 euros) i els guants del porter del F.C. Barcelona, Víctor Valdés (1.000 euros).




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés