Actualitzat 19/09/2008 17:26

La CCMA aspira a mantenir el "màxim" previst pel contracte programa malgrat la crisi

BARCELONA, 19 de setembre (EUROPA PRESS)

El president del consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Albert Sáez, ha dit avui aspirar a mantenir el "màxim previst" pel contracte programa establert amb la Generalitat malgrat la crisi.

En resposta a una pregunta de la diputada del PSC, Carme Figueras, sobre la repercussió de la crisi als ingressos publicitaris dels mitjans públics de la Generalitat durant la comissió de control de la CCMA, ha admès que la situació econòmica té "impacte" en la inversió publicitària, tot i que ha assegurat que el descens és inferior al de mitjans privats i la premsa escrita.

Concretament, ha exposat que el descens dels ingressos publicitaris a la CCMA se situa entre el 8 i el 10%, mentre que als mitjans estatals és del 20% i, en el cas de premsa escrita, arriba al 40%. Ha indicat que el "principal és aconseguir que els ingressos i els costos donin més bons resultats".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés