Actualitzat 29/10/2008 19:41

Clickair se sotmet a l'arbitratge de la Generalitat i tornarà l'import del bitllet a una passatgera

BARCELONA, 29 d'octubre (EUROPA PRESS)

Clickair s'ha convertit en la primera aerolínia que s'ha sotmès a l'arbitratge de la Junta Arbitral de Consum de Catalunya, per la reclamació d'una passatgera a causa d'un retard d'onze hores en un vol Granada-Barcelona, ha informat avui la Generalitat.

L'arbitratge de consum s'ha produït avui a Barcelona i ha acabat en acord, després que Clickair es comprometés a tornar l'import del bitllet a la usuària, segons han explicar a Europa Press fonts del Govern.

El director de l'Agència Catalana de Consum, Jordi Anguera, ha destacat que avui ha estat "un dia històric", ja que el sector aeri és el segon amb més reclamacions, però fins ara cap companyia havia acceptat l'arbitratge de consum.

Per aquesta raó, ha fet una crida a les aerolínies perquè s'adhereixin a l'arbitratge com a mesura de diferenciació en un entorn molt competitiu, així com per convertir-se en "líders en atenció al client".

L'arbitratge de consum permet resoldre conflictes entre empreses i usuaris sense necessitat d'acudir a un jutjat; és gratuït i ràpid, i Catalunya té 4.300 establiments adherits. Gairebé el 20% de les empreses adherides ha acudit alguna vegada a l'arbitratge, segons dades de la Generalitat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés