Actualitzat 24/08/2018 14:26

Collboni (PSC) exigeix a Colau engegar una estratègia de gestió de la Marca Barcelona

Jaume Collboni (PSC) (Arxiu)
Europa Press - Archivo

BARCELONA, 24 ago. (EUROPA PRESS) -

El líder del PSC a l'Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, ha exigit a l'alcaldessa, Ada Colau, engegar una estratègia de gestió de la Marca Barcelona, després que el rànquing City Reptrak 2018 hagi rebaixat set llocs la posició de la capital en la llista de ciutats amb més reputació del món, situant-la en la 15ena.

"Exigim al Govern de Colau que deixi de fer política cosmètica i campanyes de màrqueting i presenti una veritable estratègia de gestió de la Marca Barcelona", ha dit aquest divendres en un comunicat, i ha demanat a l'executiu treballar amb tots els agents públics i privats en una mateixa direcció.

I ha recordat que, quan el PSC formava part del Govern de Colau, va impulsar un equip per treballar la Marca Barcelona, però que no s'han presentat iniciatives des que el grup va sortir de l'executiu, segons Collboni, que ha demanat una reunió del Consell Assessor de Promoció de la Ciutat i ha dit que el PSC va alertar que s'havia de protegir la ciutat de la inestabilitat política, però que el Govern de Colau ha anat contra direcció, segons ell.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés