Actualitzat 06/12/2008 13:16

Comença una campanya per la xarxa en contra del polèmic reportatge sobre les autonomies del 'The Economist'

BARCELONA, 6 de desembre (EUROPA PRESS)

L'Associació Catalana de Professionals i la Fundació Catalunya Oberta han iniciat una campanya per internet en contra del polèmic reportatge que feia balanç de l'Espanya de les Autonomies publicat per 'The Economist'.

Segons els promotors de la iniciativa, l'esmentat reportatge "contenia afirmacions inexactes o imprecises sobre la política, el govern i l'economia de Catalunya", pel que insten a la publicació britànica a incorporar "als seus articles futurs una perspectiva més ajustada a la realitat" catalana.

Per aquesta raó, han iniciat a través de la pàgina web www.respostaeconomist.cat i també mitjançant un grup de la xarxa social Facebook la recollida de firmes i suports dels internautes.

"Atenent la reputació internacional i la influència global de 'The Economist', ens sentim en l'obligació de respondre i corregir el contingut i les conclusions" del reportatge, diuen els promotors, els qui lamenten que, en el reportatge, s'atribuís la política lingüística catalana a una "obsessió" basada en una "reivindicació nacionalista històricament poc fonamentada", i que aquest "dogmatisme" està implicant que Catalunya sigui menys atractiva per als inversors internacionals.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés