Actualitzat 10/07/2008 17:50

La Conselleria d'Agricultura detecta que la crisi fa augmentar les marques blanques al cistell d'anar a comprar

LLEIDA, 10 de juliol (EUROPA PRESS)

La Conselleria d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural (DAR) ha detectat que la crisi està derivant el consum cap a les marques blanques, d'un cost més baix, en especial a les zones urbanes, segons ha avançat avui el conseller d'Agricultura, Joaquim Llena. Segons ha dit, els grans empresaris del sector agroalimentari constaten "un desplaçament cap a les anomenades marques blanques".

"És veritat que la crisi econòmica afecta el dia a dia de molts ciutadans i que el cistell d'anar a comprar es veu afectat no només per la situació actual, sinó perquè un dels motius principals de l'augment de la inflació ha estat el preu dels aliments i això es nota en molts productes", ha apuntat.

Ha considerat que el consum dels aliments de gamma alta segueix igual perquè "la gent ha après que de tant en tant es fa una excepció i opta per un bon vi, unes gambes de Palamós o un producte que tingui un origen identificat".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés