BARCELONA, 10 de juny (EUROPA PRESS)
La Conselleria de Governació ha renovat avui la seva pàgina web amb l'objectiu de facilitar la navegació, les prestacions i l'accés a la informació per part dels ciutadans d'una forma "clara, més àgil i ràpida".
En un comunicat, la Conselleria ha explicat que la pàgina web es divideix en tres blocs d'informació: Departament, Serveis i Tràmits, i Àmbits d'actuació.
Al primer bloc s'ha recollit la informació de caràcter institucional, com la relativa a la secció del conseller, l'organigrama del departament, les direccions i els telèfons de contacte, l'apartat de premsa i comunicació i el de publicacions i estudis, entre d'altres.
A 'Serveis i Tràmits', s'ha habilitat un cercador que permet localitzar ajudes i subvencions, oposicions i concursos, premis, serveis de tecnologia, recerca i desenvolupament, informació sobre eleccions i referèndums, i informació de municipis i comarques.
Al bloc d''Àmbits d'actuació' es recull i organitza tota la informació disponible sobre les diferents seccions de la Conselleria.
A més, a la pàgina web també s'ha inclòs un cercador de serveis, i la secció multimèdia, on hi ha disponibles els vídeos de la Conselleria.