Actualitzat 01/08/2008 17:15

Corbera d'Ebre canalitza les reclamacions contra Telefónica per retards en la instal·lació de telèfon

CORBERA DE LLOBREGAT (BARCELONA), 1 d'agost (EUROPA PRESS)

L'Ajuntament de Corbera de Llobregat ha posat en marxa un servei obert a tota la ciutadania per recollir les queixes contra la companyia Telefónica per retards en la instal·lació de la línia bàsica de telèfon o d'ADSL. Fonts municipals han informat que la iniciativa servirà per impulsar una "reclamació conjunta" a Telefónica ja que les demores en la instal·lació de línia superen en alguns casos els dos anys.

El servei es va obrir a començaments de juliol i ja ha recollit una trentena de reclamacions, a les quals cal sumar les més de 130 que obren a poder de Telefónica. El tinent d'alcalde de Nova Economia de Corbera, Jordi Anducas, ha explicat que "el problema s'arrossega des de fa cinc anys i, fruit de les nombroses queixes, hem decidit canalitzar les queixes".

Segons Anducas, "la telefonia mòbil arriba més o menys a tots els punts, però en el cas de la telefonia fixa hi ha molts problemes si se sol·licita la seva instal·lació en determinades zones. El mateix Ajuntament porta dos anys esperant la instal·lació d'una línia apartada del centre del municipi".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés