Actualitzat 23/10/2008 22:26

La Diputació de Lleida busca turistes d'hivern a la televisió, internet i autobusos i metro de Barcelona

LLEIDA, 23 d'octubre (EUROPA PRESS)

La Comissió de Turisme de la Diputació de Lleida, presidida pel vicepresident del patronat, Josep Cosconera, ha aprovat avui la nova campanya de promoció turística d'hivern que inclou anuncis en premsa escrita, a revistes especialitzades, ràdio, televisió, internet i publicitat a 100 autobusos de Barcelona, a més de 200 opis del metro de la ciutat. L'import previst per a la campanya voreja els 200.000 euros.

La campanya d'hivern manté l'eslògan de la d'estiu, 'Lleida amb els cinc sentits', i agrega el missatge 'Del Pirineu al pla, viu l'hivern de Lleida'. Aquest any, inclou imatges de les onze estacions d'esquí i una variada oferta de naturalesa, cultura, gastronomia i ornitologia.

La comissió s'ha reunit al santuari del Miracle, al municipi de Riner, amb la voluntat de descentralitzar les trobades i recórrer totes les comarques lleidatanes.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés