Actualitzat 21/03/2013 14:50

Els alumnes catalans no superen competències bàsiques en matemàtiques i anglès, malgrat millorar

Irene Rigau
EUROPA PRESS

Milloren els resultats en totes les assignatures avaluades


BARCELONA, 21 març (EUROPA PRESS) -

Els alumnes catalans de quart d'ESO segueixen sense superar les competències bàsiques en matemàtiques i anglès, malgrat haver millorat els resultats en les proves d'avaluació de Secundària que realitza el Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu de la Conselleria d'Ensenyament de la Generalitat.

En roda de premsa, la consellera d'Ensenyament de la Generalitat, Irene Rigau, ha fet èmfasi dels resultats de les proves -no computables a l'expedient- que s'han realitzat per segon any consecutiu a Catalunya i que han realitzat un total de 64.769 estudiants en les matèries de llengua catalana, castellana, anglès i matemàtiques.

En català, els estudiants han passat d'obtenir un 72,8% de competència el 2012 a un 76,6% el 2013; en castellà, de 73,9% el 2012 a 76% el 2013; en Matemàtiques, del 67,4% al 68,3%, i en anglès, del 67% al 69,8%, fregant el llindar del 70%, quan es considera que "l'alumne domina la competència".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés