BARCELONA, 4 de febrer (EUROPA PRESS)
Els quioscos de Barcelona desenvoluparan a partir de la segona quinzena de març Canalkiosk, un canal de televisió totalment interactiu que oferirà continguts informatius propis durant les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any, segons ha informat una de les empreses responsables dels continguts.
Aquest canal, que estarà disponible en més de 700 punts de la capital catalana i la seva àrea metropolitana, és una iniciativa de l'Associació Professional de Venedors de Premsa de Barcelona i Província i de Hermes Publicidad Cibernética, gestora del canal.
Cada punt de venda de premsa estarà connectat a una plataforma central a través d'una línia d'ADSL que permetrà l'emissió dels continguts a temps real.
Philips equiparà cada punt de venda amb un monitor LCD de 42 polzades, Fon s'encarregarà de donar més d'un milió de metres de zona Wi-fi a la ciutat, SitMobile aportarà la tecnologia Bluetooth per poder enviar informació a les persones que passin prop dels punts de venda de premsa, i Admira Digital Networks gestionarà la plataforma digital.