Publicat 14/02/2018 19:26

Els usuaris del Metro de Barcelona puntuen el servei amb un 7,59 i els de autobús amb un 7,79

Vagó del Metro de Barcelona
TMB

BARCELONA, 14 febr. (EUROPA PRESS) -

Els usuaris del del Metro de Barcelona han puntuat el servei amb 7,59 sobre deu en satisfacció global, i els de autobús amb un 7,79, segons l'Estudi de Percepció del Client 2017 de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).

En un comunicat aquest dimecres, TMB ha celebrat que es tracta del nivell de satisfacció més alt dels últims 11 anys, tant en el cas del Metro com de l'autobús, unes dades que provenen de 4.031 entrevistes personals a usuaris.

Per tipus de servei, els usuaris de les línies d'altes prestacions --nova xarxa de bus-- les puntuen amb un 7,93, i els de les línies convencionals amb 7,67.

En relació a la xarxa de metro, els usuaris més satisfets són els de les línies automàtiques L9 Sud, L9 Nord i L10, que valoren amb un 8,32, mentre que la nota global del servei ha millorat en nou centenes.

Els usuaris consideren que el servei d'autobús ha millorat en informació d'incidències i neteja, mentre que el Metro ha evolucionat favorablement en seguretat, aglomeració i informació d'incidències, entre d'altres.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés