BARCELONA, 16 de setembre (EUROPA PRESS)
L'ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) als tres anys pot accelerar la capacitat d'aprendre i millorar i incentivar l'aprenentatge, segons un estudi presentat avui per La Salle i la firma Toshiba.
Segons ha informat el ceptre en un comunicat, durant les proves es va demostrar que els nens que feien servir tecnologies van realitzar quatre vegades més exercicis i els seus professors van reduir a la meitat el temps d'explicació i correcció.
D'altra banda, els que van fer servir tecnologies van mostrar una actitud "més motivada i atenta", segons la directora del parvulari La Salle Bonanova, Mercè Parcerisas. Una educadora ha comentat que la tecnologia permet als nens treballar sobre "moltes més experiències d'una mateixa temàtica".
Segons l'estudi --en què s'han avaluat durant tres mesos 32 alumnes de parvulari--, les TIC fan que els nens siguin més "autònoms, atrevits i curiosos" donades les possibilitats d'exploració que ofereixen les tecnologies.