BARCELONA, 5 maig (EUROPA PRESS) -
La fira mundial de moda nupcial Bridal Week ha finalitzat aquest diumenge amb la participació de 200 marques --un 50% internacionals-- i 9.300 assistents a la Passarel·la Gaudí Núvies, de manera que reedita el seu lideratge internacional en el sector, segons ha considerat l'organització en un comunicat.
La XXIII edició de la cita s'ha celebrat del 30 d'abril al 5 de maig al recinte Gran Via de Fira Barcelona i ha mostrat "la seva gran vitalitat, creativitat i insuperable qualitat", segons els seus responsables, i ho ha fet a través de les diferents escenificacions, que han acostat la moda al cinema, al teatre, al ball, la música i els efectes especials.
Durant les dues jornades s'ha homenatjat el creador i impulsor de la fira, Paco Flaqué, mort l'any passat, per "promocionar internacionalment la moda nupcial catalana i espanyola".
El saló, organitzat per Flaqué Internacional, ha acollit 16.000 professionals --un 60% estrangers--, i ha comptat amb la presència de tota mena de marques de referència mundial i firmes especialitzades en vestits nupcials.
El saló acull també una gran presència de firmes especialitzades en la concepció de vestits de comunió, sector que reuneix 700 empreses espanyoles, dóna feina a unes 13.000 persones i que concentra el 10% del volum del sector.