BARCELONA, 9 maig (EUROPA PRESS) -
La marca automobilística japonesa Mazda té l'objectiu d'aconseguir una quota de penetració de l'1% a Espanya durant el present exercici, el que suposarà comercialitzar al voltant de 6.500 unitats, segons ha indicat a Europa Press el director general comercial de Mazda Espanya, Ignacio Beamud.
Beamud, que ha fet aquestes declaracions al saló Internacional de l'Automòbil de Barcelona, ha assenyalat que l'estimació que estudia la seva companyia per al present exercici és que el mercat arribi a unes 650.000 unitats i ha afirmat que aquesta xifra no creixerà fins que no se solucionin els problemes de desocupació i d'accés al crèdit que afecten a l'economia nacional.
El director general comercial de la firma a Espanya ha explicat que, segons la seva opinió, un volum de mercat adequat per a Espanya es podria situar en al voltant d'un milió de matriculacions anuals, i alhora ha assegurat que les xifres de vendes d'anys anteriors a la crisi no es tornaran a registrar, ja que els consumidors han canviat la seva mentalitat a l'hora de comprar.
D'altra banda, Beamud ha defensat la continuïtat de patronals del sector amb objectius diferenciats com la de fabricants (Anfac), importadors (Aniacam) o concessionaris (Faconauto), ja que defensen interessos diversos, tot i que ha advocat perquè augmenti la col·laboració i les sinergies entre les organitzacions.
MAZDA6 I CX-5
D'altra banda, la firma té un estand al saló de Barcelona en què destaquen per sobre de la resta els nous Mazda6 i CX-5, com els dos primers representants de la nova generació de producte de la companyia i que tenen l'innovador llenguatge de disseny Kodo, en combinació amb la tecnologia Skyactiv.
Alhora, l'empresa automobilística també mostra altres automòbils de la seva gamma, entre els quals es troba el descapotable MX-5, així com la gamma Iruka 2013, que s'ofereix en els models Mazda2, Mazda3 i Mazda5.