Actualitzat 25/02/2013 18:04

Fira.- MWC.- The Brandery presenta el seu nou format dirigit al consumidor final

Salón The Brandery
FIRA

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 25 febr. (EUROPA PRESS) -

El saló de moda urbana The Brandery presentarà el seu nou format, dirigit al consumidor final i als emprovadors de tendències, amb un espai propi a l'estand del Mobile World Festival (MoBa) al Mobile World Congress (MWC), que se celebra des d'aquest dilluns fins aquest dijous al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona a L'Hospitalet de Llobregat.

Segons ha informat aquest dilluns en un comunicat Fira de Barcelona, el saló de moda es farà del 13 al 15 de setembre en el marc del MoBa, organitzat per la Mobile World Capital Barcelona, i passarà de fer dues edicions anuals --hivern i estiu-- a una sola que afavorirà la interrelació entre les marques i els seus clients davant del creixement de les vendes en línia.

El director del certamen, Miquel Serrano, ha explicat que The Brandery s'adapta així al canvi en la forma de comunicar-se i comprar promoguda per les noves tecnologies, i ha augurat que els mòbils i la seva interconnexió amb les xarxes socials poden ser la segona fase d'una revolució amb la qual els escriptors de 'blocs' ja s 'han convertit en els nous prescriptors de tendències: "Les noves tecnologies modelaran una nova indústria de la moda".

La integració de The Brandery al MoBa respon a la voluntat del saló de participar en un projecte de gran envergadura per implicar els ciutadans a l'ús de les tecnologies mòbils en camps com l'oci, les compres, l'esport i la música, aprofitant així les sinergies dels diversos esdeveniments, ha afegit Fira de Barcelona.

La roba és ja el cinquè producte més comprat a la xarxa i el canal multimarca perd pes a favor de les botigues pròpies, les compres per internet i els 'outlets', ja que en vuit anys la quota de mercat de les botigues multimarca s'ha reduït en 16 punts fins el 22,9% el 2011, mentre que les vendes per internet el 2011 van créixer un 71,8 respecte l'any anterior, incloent un augment del 36,6% en les vendes de calçat en línia.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés