Actualitzat 17/09/2008 22:11

Generalitat i ONO posen en marxa el 'telèfon de l'alcalde' per afrontar incidències en les telecomunicacions

SANT CUGAT DEL VALLÈS (VALLÈS OCCIDENTAL), 17 de setembre (EUROPA PRESS)

La Generalitat i ONO han acordat avui posar en marxa el servei 'telèfon de l'alcalde', una línia d'atenció preferent que l'empresa ofereix als municipis catalans per comunicar les incidències o avaries generals originades per la companyia, a través d'un acord signat avui a Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental).

El nou servei consta d'una línia exclusiva perquè els ajuntaments i els consells comarcals puguin comunicar directament a la companyia les incidències que es produeixin als municipis.

El conseller de Governació, Jordi Ausàs, ha explicat avui durant l'acte de firma del conveni que l'objectiu és "crear un fil directe" entre ajuntaments i companyies de serveis de telecomunicacions per resoldre amb rapidesa i eficàcia les incidències, ja que les trucades fetes per un consistori tenen preferència.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés