BARCELONA, 16 de febrer (EUROPA PRESS)
La Generalitat va destinar 208.617 euros a publicitar el naixement de l'Agència Tributària de Catalunya (ATC) des de la seva obertura el 2 de gener i durant dues setmanes, en insercions en premsa de pàgina sencera, així com en pàgines d'internet relacionades amb l'economia i les finances.
Fonts de la Conselleria d'Economia i Finances han explicat a Europa Press que, del total de la inversió, 11.281 euros van correspondre a creativitat i 197.336 euros a les insercions als mitjans de comunicació.
La Generalitat encara no té dades de l'activitat de la ACT, tot i que preveu fer un seguiment en els pròxims mesos. La ACT té autonomia funcional per recaptar els tributs propis i els cedits totalment a la Generalitat i per fer efectiva la capacitat sancionadora prevista a la llei.
Té la seva seu central al carrer Fontanella de Barcelona, així com una delegació a cadascuna de les capitals de província catalanes, i utilitza 347 persones, traspassades de la direcció general de Tributs del Govern.