Actualitzat 10/06/2008 15:00

Il Caffè di Roma canvia d'estratègia i aposta pels locals propis amb la inversió de quinze milions fins al 2011

BARCELONA, 10 de juny (EUROPA PRESS)

Il Caffè di Roma, pertanyent des del 1999 a la multinacional italiana Lavazza, invertirà quinze milions d'euros fins al 2011 en l'obertura de locals propis, en línia amb el seu pla d'expansió que preveu arribar a un 20% de presència d'establiments propis a Espanya, ha informat el director general de la companyia, Juan Manuel Calvo.

Calvo ha destacat que l'estratègia de la companyia passa per apostar pel model de locals propis, aprofitant les "bones oportunitats de negociació" que ofereix la situació econòmica actual, conjuntura que l'empresa aprofitarà per adquirir nous establiments, perquè "hi ha mitjans financers per invertir".

El pla d'expansió d'Il Caffè di Roma en locals propis se centrarà a Madrid, Sevilla, València i Barcelona, i aquesta última ciutat és on l'empresa preveu obrir a la tardor els seus dos primers locals propis, abans franquícies, que se situen en carrers del Passeig de Gràcia i la Ronda de Sant Pere.

"Busquem locals a Barcelona", ha explicat Calvo en declaracions a Europa Press, ciutat en la qual la companyia preveu obrir cinc locals nous a final d'aquest any. "Ens agradaria estar presents a l'aeroport del Prat i a la Ciutat de la Justícia", ha indicat.

La companyia preveu duplicar el nombre d'establiments en tres anys als països on és present --entre franquiciats i locals propis-- fins a arribar als 171 locals. L'empresa preveu tancar l'any amb 80 locals, 58 a Espanya (actualment té 52, 10 a Catalunya) i 22 que es reparteixen entre Europa i l'Orient mitjà.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés