Actualitzat 11/01/2013 13:48

L'Agència Catalana de Turisme potenciarà la marca 'Catalunya' en mercats llunyans

J.Rguez. Y Á.Cruz (Vueling), X.Illa (Hesperia NH), J.Ferrer y X.Espasa
EUROPA PRESS

BARCELONA, 11 gen. (EUROPA PRESS) -

L'Agència Catalana de Turisme (ACT) potenciarà la marca 'Catalunya' perquè sigui coneguda en els mercats de mitjana i llarga distància, si bé 'Barcelona' continuarà com "la marca per excel·lència".

En una jornada d'innovació celebrada aquest divendres a l'escola de negocis Esade de Barcelona, el director de l'ACT, Xavier Espasa, ha sostingut que 'Catalunya' és una "marca paraigua política i comercialment".

Ha indicat que tant a Catalunya, on coexisteixen 11 marques, com a Espanya, on hi ha 200, sempre hi ha hagut una certa "dispersió" perquè no hi ha hagut un pla de promoció.

Tot i això, ara la comunitat catalana té uns eixos que passen per donar a conèixer més la marca 'Catalunya' sense que això suposi la desaparició de la resta.

Alhora, ha assenyalat que la marca 'Espanya' és important en funció del mercat: "Als països asiàtics, anar amb la marca 'Espanya' és un valor, i amb 'Barcelona' també, però 'Catalunya' no és coneguda".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés