Actualitzat 20/08/2008 16:29

L'Associació Espanyola de Comerç Electrònic defensa la legalitat de les agències en línia denunciades per Ryanair

BARCELONA, 20 d'agost (EUROPA PRESS)

L'Associació Espanyola de Comerç Electrònic i Màrqueting Relacional, AECEM, ha defensat avui que les agències de viatges en línia espanyoles denunciades per Ryanair "són perfectament lícites i transparents i compleixen amb la normativa vigent", i que l'aerolínia "està perjudicant clarament els consumidors espanyols que han comprat en aquestes agències".

Per aquesta raó, AECEM ha informat que per a tots els passatgers que resultin perjudicats per cancel·lacions existeixen compensacions establertes per la normativa europea que haurà d'assumir directament el transportista --en aquest cas Ryanair--, i que passen per tornar el preu dels bitllets més una indemnització de 250 euros com a mínim (trajectes de fins a 1.500 quilòmetres).

La indemnització és de 300 euros per a trajectes d'entre 1.500 i 3.000 quilòmetres, i de 600 euros per a viatges de més de 3.500 quilòmetres.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés