Actualitzat 14/06/2018 12:52

L'eix comercial del Raval identifica i distingeix el comerç de qualitat del barri

 Rambla Del Raval de Barcelona
Europa Press - Archivo

BARCELONA, 14 juny (EUROPA PRESS) -

L'eix comercial del Raval ha iniciat aquest juny una campanya per identificar i distingir el comerç de qualitat del barri amb l'objectiu de "posar en valor aquesta oferta comercial i fer emergir la professionalitat dels comerciants", ha informat la Fundació Barcelona Comerç aquest dijous.

Segons un comunicat, l'eix comercial --membre de la Fundació Barcelona Comerç-- ha adoptat la certificació 'Q Comerç de Qualitat' (QCQ), i el programa valida múltiples aspectes de l'activitat comercial a cada establiment i s'atorga només a aquelles botigues que asseguren en el seu dia a dia la qualitat del seu servei i el compliment de la normativa vigent.

Des de principis de juny, dos certificadors formats per la fundació duen a terme visites i entrevistes als prop de 300 comerços de les associacions de comerciants que conformen l'eix comercial del Raval per avaluar si les botigues compleixen els requisits per obtenir la QCQ

LA BOQUERIA, LA PRIMERA A OBTENIR LA QCQ

El segell QCQ és un servei gratuït per als comerços associats a l'eix comercial del Raval i s'ofereix també a tots els comerciants del barri que registrin condicions especials i als 200 paradistes del Mercat de la Boqueria, que s'han sumat a la campanya, el primer mercat municipal que ho fa.

El distintiu QCQ consta d'una placa numerada i d'un certificat, que té una vigència de dos anys i està avalat per una comissió avaluadora, independent i transparent.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés