BARCELONA, 19 de febrer (EUROPA PRESS)
La multinacional de perfumeria, cosmètica i moda Puig ha signat un acord amb la cantant colombiana Shakira per crear conjuntament una nova marca de perfums i productes de bellesa inspirats en l'artista, amb l'objectiu d'augmentar la projecció internacional de la firma, han informat fonts de Puig.
Les mateixes fonts han explicat a Europa Press que la nova gamma de productes es presentarà a començaments del 2009, i han assegurat que l'artista "estava buscant" una companyia amb la qual associar-se a "llarg termini", de manera que Puig ha estat "el soci perfecte".
Han manifestat que actualment tant l'artista com Puig es troben en la fase de "definir l'estratègia de marca". Shakira crearà al costat d'un equip de professionals la nova línia de productes i Puig serà l'únic distribuïdor a escala internacional.
Alhora, per al llançament internacional, aquestes fonts han destacat l'activitat filantròpica de l'artista, que va crear la Fundació Peus Descalços, destinada a millorar les condicions socials i educatives dels nens i famílies més desafavorits de Colòmbia; i és cofundadora d'ALAS al costat del premi Nobel de Literatura Gabriel García Márquez i altres artistes i empresaris de la música, amb l'objectiu de combatre les desigualtats socials dels nens de l'Amèrica Llatina.