Actualitzat 24/01/2008 16:12

Les dones són decisives en el 80% de les compres, segons un expert

BARCELONA, 24 de gener (EUROPA PRESS)

La dona influeix en el 80% de les decisions que es prenen per fer o no una compra, i fins i tot en un camp que se suposa predominantment masculí, com l'automobilístic, elles intervenen en el 75% de les compres de cotxes, segons ha explicat avui el director del III fòrum sobre construcció de marca i comunicació 'Rethink the Basis of Communication', José Guerrero.

La III edició del fòrum 'Rethink the Basis of Communication', que se celebrarà a l'auditori de l'ONCE de Barcelona el 5 i 6 de març, se centrarà en la dona com a principal agent determinant de les compres, i tindrà la primera ponència a Espanya de l'experta investigadora del públic femení, Mary Lou Quinlan, segons ha explicat avui Guerrero.

Per això, la de l'americana Mary Lou Quinlan, consultora de marques com Avon, Ikea i Yahoo, és una de les més esperades d'aquest fòrum perquè, segons Guerrero, revelarà "el que no es pot descobrir a través de la investigació tradicional" sobre la forma de decidir del target femení.

El fòrum 'Rethink The Basis of Communication' va néixer al 2006 "com un fet puntual" per commemorar el 80 aniversari de l'Associació Empresarial de Publicitat, però "l'èxit" recollit en aquella primera edició i les seves dues edicions ja l'han convertit en l'esdeveniment "més important d'Espanya en temes de comunicació", ha assegurat Guerrero.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés