Actualitzat 24/11/2022 14:22

L'Hospitalet (Barcelona) crea una oficina d'atenció ciutadana per facilitar tràmits digitals

L'alcaldessa de l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), Núria Marín
AYUNTAMIENTO DE L'HOSPITALET DE LLOBREGAT

BARCELONA, 22 nov. (EUROPA PRESS) -

L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona) ha creat una oficina d'atenció ciutadana pilot a l'espai municipal del carrer Girona per facilitar els tràmits digitals a la ciutadania i crear un model d'atenció integrada.

L'alcaldessa de la ciutat, Núria Marín, ha visitat aquest dimarts l'oficina, que disposa de dos espais nous: una zona d'autoservei i una zona d'atenció assistida, ha informat l'Ajuntament en un comunicat.

Amb la creació d'aquesta oficina, el consistori vol facilitar l'atenció personalitzada, sense cita prèvia, al ciutadà que no té els recursos i les habilitats en la gestió digital dels tràmits.

Per a l'Ajuntament, l'objectiu d'aquest nou model d'oficina és que la ciutadania "entengui la tramitació digital com un avantatge", amb la creació d'un punt de suport digital presencial que empoderi la ciutadania i que reculli les seves reaccions.

El projecte, que està subvencionat pel programa ApropAMB de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), s'inscriu en la iniciativa L'Hospitalet 6.0, la nova estratègia de digitalització i de connectivitat del municipi que està engegant el govern local a tota la ciutat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés