Actualitzat 02/03/2008 13:58

Loteria de Catalunya estrena nova imatge corporativa amb un eslògan que destaca el seu vessant social

En 20 anys ha recaptat més de 150 milions per a programes socials i ha repartit 850 milions en premis

BARCELONA, 2 de març (EUROPA PRESS)

Loteria de Catalunya ha estrenat avui nova imatge en els punts de venda i nou eslògan --'Tría-la. Tots hi guanyem'-- per donar més visibilitat al vessant social d'aquest sistema d'apostes de la Generalitat, ha informat la Conselleria d'Interior, Relacions Institucionals i Participació.

Els més de 2.100 establiments autoritzats per vendre les loteries de la Generalitat comptaran amb la nova imatge en identificadors exteriors, que s'instal·laran al llarg dels pròxims mesos, amb el nou logotip que simbolitza dues boles.

La nova imatge també estarà a les fulles de selecció, bitllets de jocs en línia, terminals d'apostes, pantalles dels monitors instal·lats als bars i material promocional i publicitari.

La Generalitat ha recordat en un comunicat que els beneficis de Loteria de Catalunya es destinen "íntegrament" a la Conselleria d'Acció Social i Ciutadania per finançar programes socials com centres de dia, residències i habitatges tutelades per a la tercera edat, centres d'atenció i de treball per a persones amb disminucions i accions d'acollida de dones maltractades, entre d'altres.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés