Actualitzat 15/03/2008 12:06

Mango posa a la venda avui la seva primera col·lecció de moda d'home des de 1996

BARCELONA, 15 de març (EUROPA PRESS)

Mango reprèn avui la comercialització de moda d'home amb el llançament de la col·lecció HE by Mango a escala mundial, la primera que surt al mercat des de 1996, i que estarà disponible en algunes botigues seleccionades a Europa majoritàriament, a més de Turquia, Rússia, els Estats Units, Qatar i Singapur.

La col·lecció, dirigida a un home jove i composta per 46 peces d'estil casual i urbà, portarà per logo un unicorn. A més de les peces de roba, la col·lecció inclourà complements com carteres, borses, cinturons, calçat d'esport i ulleres de sol.

HE by Mango, que prové de Homini Emerito (home que gaudeix dels seus mèrits), ha estat concebuda com un complement de la col·lecció de dona, que és el centre de la marca. Amb aquest nou projecte, la firma s'encamina cap al concepte d'empresa multimarca, en què poder trobar col·leccions de diferents autors i estils sota la mateixa firma.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés